Tuesday, September 20, 2011

saya sangat beNEKAD..

Tiba tiba malam yg indah niee 
sangat mencoret d blog.. mamai agaknyaa

ari nie akU dah benekad.. tok remove dan mendelete semua msg
semua no tel. dan semua kenangan yang ada..
hohoho walaupon hati aku sedih tapi aku buat buat suka je. 
mula tadi macam x nak je buat semua tapi d sebabkan banyak pekara..
aku nekad jugak tuk delete semuanya.. ambek kau..
hohoho hati aku sedih.. aku rindu.. aku nak dia selalu ada dekat dengan aku..
tapi apa kan daya ..semua tuk x mungkin akan terjadi.. terima laa...
huhuhuhu aku terasa macam nak menagis je bila teringat.. tapi aku kena kuat
lupakan semua itu..
terima kasih teman.. maafkan aku kerana terpaksa lakukan semua ini.. aku..
x berdaya lagi tuk menolak segalanya.. sebelom terlambat.. baik aku pergi.. sob sob sob...
aku sedih.. sedih dan sedih.. tapi aku Nekad..


aKu nekad.. aku nekad..



No comments:

Post a Comment