Tuesday, September 20, 2011

sangat tidak beselera..

huhuhu..
saya sangat kelaparan d saat ini...
tapi kenapa saya sangat tidak ada selera nak makan..
saya hanya makan sesenduk nasik sahaja tuk malam ini..
saya kah itu.. biasanyaa saya .. kalau makan x kisah ada lauk ke x ..kalau 
xmenambah itu bukan saya aaa..
 tapi tuk malam nie,saya sangat x beselera.. arini saya
just beli makanan kat kedai.. sgt teringin nak makan tomyam
kerabu sotong n telor bungkus.. bila dah minum air tiba tiba rasa macam kenyang sangat..
sudah.. kenapa boleh jadik macam niee..
memang aa impian aku nak kurus .. tapi x kan dah x lalu nak makan jangan begitu..
atau adakah d sebab kan oleh encik zakri @mahfuzz.. hohoho ari niee akusangat teringat akan dia.. tapi apakah daya aku hanya semut merah...
 ermm apa patut aku buat ek.. kena masak megi ke? x mungkin kut .. mata dah nak tido.. lapar tolak tepi je laa kan...
 sapa suh x beselera sangat nak makan. ngada2 je tekak niee..

hermmm 
adiosss

No comments:

Post a Comment