Tuesday, September 20, 2011

Teruja sangat dapat bertemu dengan tuanku

kunjungan kasih duli tuanku ke kg pedah.. huhuhu kg aku.. sangat teruja bila dapat bertemu dengan tuanku.. seingat aku.. last aku jumpa dengan dia secara dekat macam niee tahun 98 d istana pekan .. masa tu aku ada program bacaan yasin d istana..
  d boleh nak d gambarkan betapa gumbiranyaa rasa hati bila dapat  menanti kehadiran tuanku d sek ..masa zaman aku kanak2. suka sangat rasa hati.. sangat bangga bila tuanku sampai jua ke sek kami..
bangga sekejap menjadi pelajar sek keb tanah Rom..
tuanku sultan singgah d majlis walima kat kat aku.. anak dato mat kawin tapi aku x sempat pon nak tengok pengantin. sibuk melayan anak buah aku nak menengok heli.. layan je aa sesekali dapat peluang kan.. dah macam jakun pon ada aku nie.. x kisah aa org  nak kata apa pon asal aku bahagia.. betul dak ...

ermm pasniee bila lagi la agaknyaa dapat bertemu dengan taunku.. 
sangat besar impian niee.. huhuhu rasa kalau x ada majlis macam niee memang x akan merasa lagi laaa.
x kisah aa janji aku dapat jugak bertemukan.. walau dalam keadaan apa sekalipon..
terima kasih tuanku sultan .. raja bejiwa hamba..

adiosss...

No comments:

Post a Comment