Sunday, January 8, 2012

Bila ALLAH pinjamkan sedikit kesakitan....

>kali ini aku nak bekonsgi kisah ...bila aku d pinjamkan oleh ALLAH dengan sedikit kesakitan..
aku pon x tahu sampai bila aku akan terus begini.. setiap saat aku terus bedoa..agar segala akan pulih seperti biasa...
  >Kisahnya selepas mak aku meninggal.. aku sering d ganggu ketika ingin tido.. sampai skang aku masih x boleh nak lelap kan mata dengan senang.. ada terasa nak tido tapi mata x mahu pejam.. aku pun x tahu kenapa boleh jadik macam nie.. nak kata aku takut x jugak.. 
>aKu jenuh berubat.. pelbagai.. jenis air yang dah aku minum.. namun masih belum menampak kan tanda tanda yang aku akan baik.. Ya ALLAH terlalu berat ujian yang kamu pinjamkan untuk hambamu ini..
>aKu redha dengan segalanya... setiap penyakit pasti akan ada ubatnya...cuma lambat dengan cepat untuk pulih.. beharap aku masih mampu untuk betahan.. 
  

No comments:

Post a Comment