Monday, June 13, 2011

hari yang malang

HARI NIE FIST DAY KUAR SEK..

MULA sampai sek  cekgu dah kata misi tunggu kejap
letrik x ada .. ok tunggu aa dengan sopan nyaa..
dalam 30 minit selepas itu cekgu datang lagi..
misi tunggu kejap ea saya dah call pakar dalam bidang nie..
misi tunggu lagi.. pastu perut lak lapo g makan dulu..sedang2
makan cekgu kata ok misi bilik rawatan dan boleh guna..
aku dengan bos akU begegas ke bilik rawatan. ok laa semua plug bleh guna
ekon lak x kleh  guna dah laa kat bilik tu x ada kipas.. xlogik tul laa..
ok laa x kisah sebab bukan nak duk lama pon..
bos buat kija dia aku pon trus ke bahagian aku  nak masak barang aa konon
sebab dah lama tinggal mesti banyak kuman dah tumpang tido.
test punya test sekali meletop opss mak kau.. tekejut akU.. macam mana botol tu 
bleh tercabut tudung dia .. ishkk kawan aKu niee lagu mana wat kia nie..
jenuh akU mentry nya x menjadi jugak..
last last kena bawak balik jugak .. haipp hangin tul laa bila fist day dah spoi banyak nie
mujur bos kata ari niee kita rilek je aa x gamok nak buat patient dengan barang yg x d masak hohoho
aku sangat duk saja sambil layan sembang bosa .. nak buat macam mana..
'esok mesti aku sibuk gila sebabbanyak benda yang aku kena urusakan hahaha
padan muka akU kan ari niee dah rilek.. 

adiossss 

No comments:

Post a Comment