Monday, June 13, 2011

aKu yanG berdosa aTaU dia yg membuatkan akU tuk bertaMbah Dosa.

Tiba -tiba akU sangat aktif pulak menulis blog..
nak kata bosan x jugak.. cuma terasa macam dah 
malas nak membaca novel ..
 kali nie aku nak kongsi kisah tentang aku yang berdosa..
kalau d lihat dari latar belakang akU bukan a jenis yang jahat sangat.cuma kadang kadang je .. bila hati aKu hangin  ..


kisah nya begini ada la senior kat off aku tu kira dah tua gak a
jawatan kanan dah.. tapi x tahu aa setiap hari ada jer kisah yang dia buat
nak kata dia nie x paham atau aku yang x paham pon aku x tahu a.
tapi dia nie memang selalu buat aku hangin a..
aKu kalau org boleh betolak ansur dengan akU aku no hal je.
nie ko men kasar dengan aKu.. nak sakit aa TU kan..
sebulan gak akU dok menahan rasa.. kalau tahan kentut sah sah kencer a.
akU sabar jugak.last last aku x leh betahan aKu pon dajal kan dia dengan cara yang suci..

satu sebelom hari guru semasa d sek sk pptr aku membuat dajal suci dengan mengemas barang aKu je yang len len ko buat a sendiri.masa angkat barang dari lobi sampai ke tingkat 3 pon akU x tolong hahaha jahat x aku. sapa suh akU jadik jahat ko jugak ajar kan. huhuhu nak patah kerusi kena heret ada aku kesah.
time cuti sek lagi best,,, nama kami penuh duty kat klinik nama dia pon sama .. tapi jenisnya pemalas. dia ingat aku nak diam je silap aa dah tahu ko duty buat aa cara duty nie x. men culas je kijanya.
aku dengan member membuat serang hendap a serang dengan kata kata sindiran..
aku ingat dia boleh betahan rupanya tidak.. hahaha siap hempas2 barang lagi begeger klinik do..yg x tahan siap nagis lagi..
ha hambek ko .. pastu dia g ngadu dengan bos aKu 
kononnya aku buat dia macam binatang hohoho
sapa yang buat sapa.
yang ko selalu dok ngadu kata kami x buat kija .kami buat kija xbersih
macam macam ko canang akU x kisah pon..
kira ko hebat aa nak je ngaku semua kija ko yang buat.
sekali bos panggil akudengan my preng aa tanya napa 
aKu buat si tua tu melalak.. so aku apa lagi x tinggal satu kisah
pon abis semua akU ngadu.. apa ingat dia je pandai ngadu
aKu lagi pandai.. kan dah susah..
len kali jangan kacau aku ..ko kalau x nak buat kija
x per aKu lkeh buat jangan nak ngadu ngdu la 
skang sapa yang susah akU x pon sebab akU x kisah pon sapa Ko.


herm apa pon aku tetap rasa besalah jugak aa sebab durhaka dengan org tua
nak buat macam mana sebab  org tua x pernah nak becakap elok2 selalu nak kenakan kami semua sory laa ek .. t la sok sok kut aku kesian kat ko aku mintak maaf aa buat masa nie x lagi walau pon aKu x simpan dalam hati apa yang ko dah buat kat aKu. x kisah aa sebab aKu nak kija lama lagi kan so aku kena aa hormat ko..
 hohoho jahat x aKu... off cozz x bagi aku ;a org len nak cakap apa  aku x kisah sebab korang bukan tahu apa yang aKu dan kwan aku rasa..
 sory laa ek kakak hehehehe
adiosssss

No comments:

Post a Comment