Saturday, March 19, 2011

aDakah Itu Kamu.

Hohoho...
Dah lama x jenguk papan meluah perasaan. huhuhu..
kali ini idea banyak nak d kongsi tapi x tahu apa ayat yang patut d gunakan..
Blur ada.. terkejut ada.. semua cukup aa dalam hati..
  adakah itu kamu.. apa apa pon tahniah laa dulu..semoga segala yang kamu impikan akan menjadi milik kamu.. lupakan segala yang x indah untuk d kenang..
hermm agak memeranjatkan dengan apa yang aku dengar.. x tahu aa akU niee nak percaya atau x.. sesekali fikir macam betul.. sesekali fikir macam rekaan semata..aKu keliru .. aku terkejut.. kamu kan itu.. Oh TUHAN aku berdoa semoga itu bukan kamu.. sesungguhnyaa apa yang kamu lakukan itu amat x wajar.. rasanya kamu sendiri tahu kan.adakah apa yang  kamu buat itu salah atau x..
  aKu keliru .. aKu masih berfikir.. adakah apa yang aku dengar adalah rekaan semata.aku berharap semua yang aku dengar adalah rekaan semata..
hermm akU x percaya kalau kamu tergamak melakukan semua itu..
Tidakk.. tidakk.. dan tidak.. tapi akU x ada jawapan pada setiap soalan yang ada dalam diri aku..
Hope kamu masih ingat siapa kamu.. d mana asal kamu.. apa ugama kamu.. ingat akan semua dosa dan pahala . ingat pada semua yang memudarat kan diri kamu..
Doa dari semua tuk kamu.. 
jangan berubah menjadi  org len .. jadiklah diri kamu sendiri .. tetap kamu .. dan masih kamu.. yang dulu kini dan selamanyaa..


aDiosssss

No comments:

Post a Comment