Saturday, February 12, 2011

Suprise TukBesdaY Gel.



Dah lama x jenguk blog jangan jeguk kat muka pintu je.... nak kata bz x jugak tapi macam x ada masa nak menulis..heheheh (kalah pm gayanya)
  Tanggal 11.2.2011. aKu dengan my freng ke merangkap adik laa sebab ..aKu nie tua hehehe.. telah berjaya membuat satu kejutan yang agak luar biasa buat adinda ku cik noruzita...besday gel.. setelah agak lama plan akhirnyaa terlaksana jugak..
aKu yang paling hampir dengan cik zita .. terpaksa laa belakon agar semua rahsia x tebongkar..
heheehe bijak x akU .. .mula dengan menunggu ketibaan hadiah.. umak i bapak nya besar da.. aku ingat kan si pengirim nak bagi dengan kitak yang agak buruk tu.. hehehe konon nak amanah laa nie x nak betanya.. rupanya dalam kotak ada kotak..
bila bukak mak i terkejut den punya laa beso n cantik.. betuah si penerima.. kan..
well untung hidup bila ada yang sayang  macam tu.. zaman aKu dah berlalu .. dulu aku selalu gak dapat kejutan macam tu skang nie aku tumpang gumbira org jer laa.. entah bila laa time aku lak. ermm aKU x mengharap dah.. cukup laaa TUhan dan bagi aku merasa dulu.. ermm x kisah laa yang penting aku bahagia jugak walaupon x ada org sayang..(mak aku n family aku sayang aku  hehhhee)
 apa apa pong selamat hari lahir laa buat gadis manis.. semoga panjang umur dan sentiasa d berkati allah selalu..
 plan dah berjaya misi dah berjaya .. semua berjaya ..kek dah makan .. hadiah dah kasi.. semua dah komplit la boleh di katakan.. kira aku gumbira jugak laa bila semua dah selesai.. wah macam majlis nikah kawin.. plak.. ermm mana tahu satu hari nanti aku bleh jadik weding planer bagi en . n cik plak kan.. sama sama la kita doa.. 
aku suka tengok org len bahagia biorpon derita milik aku... 
huh.. panjang plak kisahnyaaa..
so adiosssss...

No comments:

Post a Comment