Saturday, February 12, 2011

Dulu kawan .. sahabat.. teman.. skang.. bawalah haluan masing2


 Teman .. sahabat.. kawan.. semua nya pernah ada dalam hidup setiap org..
Bila bebicara tentang kawan.. rasa sedih sangat d hati.x boleh nak bayangkan n d luahkan dengan kata -kata.. mata hanya mampu memandang.. mulut terkadang mengumpat jua.. hati pon terasa akan kesedihan...itu laaa kisah hidup semua nie x akan hilang dari diri kita semua..
 aKu pon ada kawan ada teman ada shabat  yang teramat baik.. kalau dulu kami semua d gelas geng GBS mana pagi pasti ini laa geng yang akan kehulu kehilir.. tapi skang semua dah hilang bila .. masing masing dah ada arah hidup sendri.. ada yang dah bahagia ada yang derita .. ada yang merana semua cukup.. x kisah aaa wapaupon hati berasa sedih tapi apakah daya .. kita x mampu nak pulihkan kembali seperti sedia kala .. sebab hati  masing masing dah ada yang kecewe .. ada yang tesara.. ada segalanyaa.itu laaa lumrah kan .. bukan senang nak menjaga hti dan perasaan org len wapaupon hati kawan sendiri.. ada masa nyaaa x betul jua .. manusia x sempurna..ada silap ada salah.. kadang aku rindu akan saat bersama sama kawan2 bek au dulu.. tapikan daya.. masa x bisa d putar.. kenangan hanya bisa terus duduk d dalam hati jangan d buang rasa sayang.. rasa rindu .. rasa kasih pada kawan .. teman yang paling dekat d hati..
 wahai sahabat .. wahai teman.. wahai kawan.. ketahui lah oleh kalian  aku x pernah berubah .. tetap sayang kan kalian .. tetap ingin kan saat bersama2 kalian.. tapi aku pasti bila saat itu akan muncul.. moga kita kan kembali seperti dahulu.. biarpon x bisa makan sepinggan.. tido sebantal.. tapi ikatan kasih sayang kita x hilang.. aku sayang korang semua...
  untuk sahabatku idayu.. sophia.. shalyza.. aku sayang pada kalian  sama macam mula kita kenal.. sama masa kita susah senang bersama.. terlalu banyak kisah hidup yang kita kongsi bersama.. terima kasih wahai sahabat .. teman .. kawan.. kerana menerima aku dalam hidup kalian...maafkan aku andai aku berubah.. bukan niat hati tapi aku x bisa luahkan dengan kata kata kenapa aku bisa berubah.. jangan salahkan aku wahai kawan.. aku hanya mampu bediam diri.. hanya mampu melihat .. terkadang hati aku nie luluh.. bila melihat keadaan kita semua.. 
untuk kawan2ku semua  jaga diri kalian baik2 jaga rumahtangga kalian baik2.untuk adinda ku .. semoga akan ada sinar bahagia buatmu.. dan aku akan teruskan mendoakan diriku n kalian semua semoga akan terus d berkati allah hendaknyaa..
sahabat .. teman.. kalian pernah ada dalam hati aku dan x mungkin bisa aku singkirkan nama kalian dari hati aku.. aku sayang kalian semua..walaupon skang aku agak rapat dengan adinda zita.. irna.. kasih sayang semua termasuk zita n irna tetap sama sayang kawan .. shabat.. teman.. semoga kita semua akan terus .. besahabat.. sampai akhirat.. insyallah..
salam sayang tuk semua.. aku sayang korang semua...

salam aDiosssssssssssssssssssssss.                                                                                                              

No comments:

Post a Comment