Tuesday, June 21, 2011

ALKISAH si fakrie dan si sukri...

kali nie aku nak kongsi kisah tentang dua nama nie akU baru je habis duty kat sek keb inderapura .. macam biasa akU dengan team unit pergigian begerak datang nak buat pmeriksaan gg tuk kanak2 sek la..
alkisah semua pelajar dah siap tinggala  si sukri niee sangat takut nak jumpa misi.. akU pon x tahu kenapa.. dah laa akU tengok dia tiap ari duk kat klas pemulihan .. masuk klas pon x nak sian jugak laa akU tengok.. tiba time misi nak ajar cara gosok gg dia x bawak pon brus gg.. tapi datang sek dengan pakaian yang sangat smat.. kagum aku tengok..aku pon pujuk dia nak tengok gg dia last last dia bukak jugak.. dapt aa tengok.. ermm akU pon x tahu kenapa dia takut sangat.. tapi mengjenguk klinik gg kat sek.. setiap saat. alahai sukri..

Len pulak kisah nyaa dgan si fakrie nnie nakal yang amat sama jugak masuk klas pemulihan tapi tetap nak betebeng kat klinik gg kat sek tu.. x paham aKu kenapa laa dia x nak masuk klas..hari last day rawatan kat sek.. si fakrie niee kena panggil nk cabut gg susu dia.. dengan bangga nya laa datang ... tapi duduk x pernah nak diam letih mulut akU membebel..last last korang tahu apa yang terjadi.. lutut dia terlekat pada kerusi.. hangin gak aku sekejap.. dalam aku pesan pesan .. kan dah kena jugak ishkk nyusah kan org tul laa.. mula memang nak marah .tapi bila tengok muka sedih je .. dia x mintak jadik macam tu kan.. last last aku gelak je kat budak 2 org niee.korang memang penyeri dan korang akan buat misi ingat sampai bila bila.. hope korang akan jadik yang terbaik d sek.. insyallah.. korang boleh..

itu laa dia kisah nyaa sedih jugak kalau d ingat..
alahai anak..

adiossss 

No comments:

Post a Comment