Sunday, January 9, 2011

>manusia mudah lupa^-^

Betul ke bagai d kata manusia mudah lupa.. yehaaa yarebaaaa yarebaaaa... mudah lupakah aku hermm kalau bekata kata bak mudah lupa niee.. mungkin aku tergolong dalam golongan itu laa kut .. bukan mudah lupa tapi pelupa!!!!! itu la aKu ...
   huhuhu kali nie aku bukan nak menulis pasal pelupa tapi manusia yang mudah lupa pada segala yang kita dah buat... kita dah bagi.. dan semua aa yang seangkatan dengan.. senang kata mudah lupa diri aaa.. kang cakap bahasa bunga bunga nie payah nak paham .. kena lak kalau jenis macam aku nie pana. hahahaaha.. opss termengaku lak .. haihhh!!!! aku kalau ingat atau aku kenangkan manusia jenis macam niee rasa sedih sangat aTi aku nie .. ea laa kalau aku tahu aa jadik bagai-bagai.. bek aku bawak baca yasin ke bagi aku sedar sikit.. tapi itu laa x sempat aku nak baca yasin dah aku d kenakan lagu nie.. dulu aku ramai aa kengkawan yang teramat baik. teramat sopan santun segalanya ter....akhirnyaa aku yang terkena hahaha padan muka aKu!!11 tapi aku x kisah aaa sebab niat aku satu je nak tolong org yang dalam kesusahan.. nak jadik pembela atau penyelamat aa pada deme2 yang aku boleh kata kan ermmm apa ekkk hahaha Biarlah rahsia tet!!!!!hermmm kalau nak kira dengan jari aku halrs runcing niee.. kira dah banyak kali aa jugak aku terkena x kisah aa dari kaum adam atau pun hawa ..kira kira semua niee makluk tuhan yang paling baik aaaa masa deme susah aa bila deme dah senang  deme  nie masih lagi makluk tuhan tapi dah lupa daratan.. huh ...kasar tul bahasa aku niee kalau tahu dek cekGu sekolah aKu dulu pasti dia kata .. kata2 nie dia x pernah ajar huhuhuhu
ermm walauapa pun aku x kisah sebab aKu nie jenis pemaaf orgnya.. x per aaa korang baut kat aKu yang baIk niee.. cukup laa jangan buat pada org len lain kesian kan.. !!ayat bek pulak .. aKu x kisah dah .. kalau korang senang kat dunia x tentu lagi kat sana esok korang senang jugak.. ermm  sok kat sana aKu x tahu lagi nak pakai baju warna apa .. sian pulak korang nak cari kalau nak mintak maaf atau nak pulangkan balik segala harta pusaka aku . Huhuhu aku dengan baik hatinyaaa x pernah simpan dalam  hati apa yang korang dah buat kat aKu..ikut korang aaa  aKu dah maafkan korang.. kalau korang rasa korang masih ada salah silap.. ada hutang piutang dengan aku.. kalau ingat pandai2 korang aa nak buat macamanakah.. aku x kisah dah sebab x daya dah aKU nak memikir benda yang bodoh gini. terpulang aaa Tepuk dahi n ingat balik hutang dengan org len.. jangan sampai sok time aLfatihan yang terakhir keluarga simati berkata .. andai simati ada berhutang sila aa bagi tahu  ..atau sila aa halalkan apa yang patut.. tetttttt ... ader ke patut ...tapi korang mungkin x tahu dah ea aaadah kne pikul masa tu.opsss terlebih suda .. bab idup mati bior tuhan yang tentukan n bior laa tuhan gak yang tentukan apa kesdsudahan mungkin terlepas d dunia d sana belum tentu the...hahahaha!!!!!!
hahaha tiba2 terober lah minah nie....rilek aaa kata dah maafkan dah tu napa d ungkit pulak ek hahaha saja nak mengimbau kenangan d saat aKu jadik bodoh dulu hahaha bodoh ke..BUkan aaa aKu budak baik sebab suka tolong org tapi apa akU dapat ini laaaa diaaa..aKu dapat kenal n dapat bekawan dengan manusia yang mudah lupa... agak agak deme tuh akan sedar tak huh .. Lu fikir laaa sendiri kalau masih ada otak.. kat atas aa kalau kat lutut ermm kompem x jadik apa aa jadik lagu niee bila dah senang .. akU lak d campak keluar carta .. ada ke patut.. x patut kan.. huhuhuitu laa maNusia mudah lupa.. oopssss bukan semua... org macam tu cuma budak2 nie je sengal@ bodoh @muka x malu @apa apa jer la.. HUhuhu walau apa pon jenis korang aKu dah maaFkan korang .. aaku sayang korang.. sama jugak macam dulu masa aKU mula kenal korang.. cuma aku mungkin tersalah menilai dalam berkawan itu je... huhuhu x ada hal aaa alah bisa tegal biasa kan!!!!!!yesss yarebaaaaaa yarebaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment